درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • نایس موزیکا

    نایس موزیکا

  • دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

    دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

  • دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

    دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

  • دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

    دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

  • دانلود فیلم امیر

    دانلود فیلم امیر

  • دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

    دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

  • دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

    دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

  • دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

    دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوانه جان
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 30 بهمن 1398
  • موضوعات : آهنگ ,
  • بازدید : 23 مشاهده

فرزاد فرخ دیوانه جان

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوانه جان

Download New Music Farzad Farokh - Divane Jaan

 

چشمان تو در قلب من فرمانروایی میکند این نبض تندم خبر از بد ماجرایی میکند
آتش زنی بر جان من در هر نفس با هر نگاه من که گرفتار توام دیوانه جان با من چرا
دیوانه جان با من بمان ابرمو گرفته بی تو آسمانم قایقم غمت شکسته بادبانم
دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم ...
به تو علاقه ام یه لحظه کم نشد خیال تو یه ثانیه ام جدا ازم نشد
به جان سپردمت تو جان من شدی که عقل من حریف قلب عاشقم نشد
دیوانه جان با من بمان ابرمو گرفته بی تو آسمانم قایقم غمت شکسته بادبانم
دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم ...

 

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3


دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3


برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید