درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

    دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

  • دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

    دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

  • دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

    دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

  • دانلود فیلم امیر

    دانلود فیلم امیر

  • دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

    دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

  • دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

    دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

  • دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

    دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

  • دانلود فیلم کاپون Capone 2020

    دانلود فیلم کاپون Capone 2020

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
دانلود آهنگ روزبه بمانی به نام تنهایی
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 14 آبان 1398
  • موضوعات : آهنگ ,
  • بازدید : 16 مشاهده

روزبه بمانی تنهایی

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام تنهایی

Download New Music Roozbeh Bemani - Tanhaee

متن آهنگ تنهایی روزبه بمانی
رفتنت نزدیکه چون دلم آشوبه چون درست چند وقته خیلی حالت خوبه
دستمو نمیگیری یعنی قلبت اینجا نیست عشق من خانومم درد تو اینا نیست
بری چی میمونه برای من آخه من غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو
آخه کی پای این یکی شدن همه دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو
بری چی میمونه برای من آخه من غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو
آخه کی پای این یکی شدن همه دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو
تو بری خاطره هات یک شبه آبم میکنه خونمون وقتی بری خونه خرابم میکنه
میترسم از این همه تنهایی از اینکه هرجا باشی اینجایی میترسم
آخه کی پای این یکی شدن همه دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو
بری چی میمونه برای من آخه من غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو
آخه کی پای این یکی شدن همه دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو
تو بری خاطره هات یک شبه آبم میکنه خونمون وقتی بری خونه خرابم میکنه

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی تنهایی با لینک مستقیم

فول آلبوم روزبه بمانی

برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید