درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

    دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

  • دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

    دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

  • دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

    دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

  • دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

    دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

  • دانلود فیلم امیر

    دانلود فیلم امیر

  • دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

    دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

  • دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

    دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

  • دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

    دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

  • دانلود فیلم کاپون Capone 2020

    دانلود فیلم کاپون Capone 2020

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
دانلود آهنگ پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 30 بهمن 1398
  • موضوعات : آهنگ ,
  • بازدید : 23 مشاهده

پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب

Download New Music Puzzle Band & Asef Aria - Hezaro Yek Shab

 

تو تو همونی که با من میسازه آره همیشه به تو نیازه من به شهر تو میشم عازم
خنده هات فرق داره با همه تو همون فرشته که یه آدمه اون چشمات قصه ی هزار و یک شبمه
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
خوشگله چشمات این خودش مشکله واسم یه مرکز جاذبس که بهش پرته حواسم
من تورو خوب میشناسم تو چفتی با احساسم من همینو میخواستم فاوش تو شه رازم
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم

 

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3


دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3


برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید